.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شورا وشهرداری دابودشت مازندران برترشدند

شمال نیوز: در مراسم اختتامیه نخستین سمینار دوسالانه توسعه ایران، حسن یحیی‌پور و نصرت‌الله کیانی شهردار و رئیس شورای اسلامی دابودشت عنوان برتر کشور را از آن خود کردند.
به گزارش شمال نیوز، در مراسم اختتامیه نخستین سمینار دوسالانه توسعه ایران حسن یحیی‌پور و نصرت‌الله کیانی شهردار و شورای اسلامی شهر دابوشت برتر کشور شدند.

شهردار دابودشت مازندران در این رابطه به خبرنگار فارس در آمل گفت: نخستین سمینار دوسالانه توسعه ایران 21 و 22 اردیبهشت ماه امسال در هتل المپیک تهران برگزار شد که در آن شهرداران، فرمانداران و شوراهای شهر برتر کشور حضور داشتند.

حسن یحیی‌پور یادآور شد: در این جشنواره بزرگ کشوری توانمندی‌های مدیریتی شهرداران برتر در عرصه‌های مختلف عمرانی، علمی، معنوی و مدیریتی تحت نظر کارشناسان خبره بررسی شده و با اهدای تندیس و لوح یادبود از سوی معاون و قائم مقام وزیر ارتباطات، از برترین‌های این بخش تجلیل شد.
وی با اشاره به اینکه این قدردانی برای عملکرد مناسب در عرصه مختلف مدیریت بحران، مدیریت شهرسازی و شهر الکترونیک صورت گرفت، ابراز داشت: دابودشت از سال 1385 تبدیل به شهر شده و تاکنون در آن شاهد پیشرفت‌های زیادی بودیم که همه نشان از تعامل و همکاری صمیمانه شهرداری با شورای اسلامی شهر و همراهی مردم این منطقه دارد.

شهردار دابودشت یادآور شد: همه موفقیت‌های این شهر با همکاری تنگاتنگ اعضای شورای اسلامی محقق شده تا بتوانیم در عرصه کار، تلاش و خدمت به مردمی که همیشه در صحنه و حاضر هستند بیش از گذشته گام‌های بلندی برداریم و این همایش‌ها نیز باعث می‌شود تا حرکت ما به سوی آبادانی چندین برابر سرعت گیرد.

یحیی‌پور با تاکید اینکه از نصرت‌الله کیانی رئیس شورای اسلامی شهر دابودشت نیز به عنوان شورای شهر برتر ایران اسلامی قدردانی شد، اذعان داشت: این شهر هنوز به جایگاه اصلی خود در بین شهرهای کشور دست نیافته و باید با تلاش و کوشش همه عوامل و مردم به آن قله بلندی که برای دابودشت ترسیم کردیم در آینده‌ای نزدیک برسیم.
به گزارش فارس، نخستین سمینار دوسالانه توسعه ایران با حمایت دانشگاه‌های سراسر کشور و معرفی برترین‌های حوزه شهری و شهرسازی از سوی معاونت فناوری اطلاعات نهاد ریاست جمهوری به مدت دو روز در پایتخت برگزار شد.

این سمینار با هدف رشد و توسعه شهری، ارزیابی عملکرد شهرداران، شهرداری‌ها و شوراها، افزایش آگاهی مسئولان اجرایی در راستای طرح توانمندسازی نمایندگان شورا، شهرداران، متخصصین، فرمانداران و ارائه جدیدترین تجربیات در زمینه‌های مدیریت شهری، مدیریت بحران و مدیریت شهر الکترونیک بوده است. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

م-ن 25 ارديبهشت 1392
مسئولین این شهر یک پارچه عمل میگنند اشاا... که موفق باشند ..تبریک

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.